Ευχαριστίες…


Όταν πριν από μία περίπου εβδομάδα δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο, το έκανα μετά από πολλή σκέψη και αρκετό δισταγμό. Κι αυτό γιατί ήδη υπάρχουν άπειρα ιστολόγια. Το καθ’ ένα με τη δική του προσωπικότητα.

Όμως, είναι ελάχιστα εκείνα που συνεχίζουν με τις ίδιες αξίες που ξεκίνησαν, άσχετα με το σε ποιον χώρο ανήκουν.

Αναρωτήθηκα λοιπόν, εάν είχα κάτι να προσφέρω στον πατριωτικό χώρο. Κάτι καινούριο. Κάτι που θα δώσει ώθηση σε αυτόν το χώρο, μετά από τον εκμαυλισμό που δέχθηκε τα τελευταία χρόνια.

Η αλήθεια είναι πώς όχι! Στον Πατριωτικό χώρο, δεν έχω κάτι περισσότερο να προσφέρω από αυτά που προσφέρουν άλλα ιστολόγια. Έχω όμως να προσφέρω στην Αλήθεια. Κάτι που ελάχιστα ιστολόγια κάνουν. Έτσι, αποφάσισα να τολμήσω αυτό το βήμα.

Όμως, ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δε θα μπορούσα να φανταστώ ότι την πρώτη κιόλας εβδομάδα λειτουργίας του ιστολογίου, η αναγνωσιμότητα θα εκτινασσόταν σε αυτά τα ύψη!

Και τούτο, το χρωστάω σε δύο κυρίως παράγοντες:

1. Στο ιστολόγιο Διόδοτος το οποίο πίστεψε στη δουλειά μου και αναδημοσίευσε άρθρα μου και

2. ..αναδημοσιεύτηκαν και σε άλλα ιστολόγια.

Δοκίμασα ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη, όταν άρθρο μου βρέθηκε στη ρωσική ιστοσελίδα Yandex.

Δεν μπορώ λοιπόν, παρά να ευχαριστήσω θερμά όλους εσάς που από τις πρώτες κιόλας ημέρες, αγκαλιάσατε αυτήν την προσπάθεια. Ειλικρινά, με έχετε συγκινήσει.

Αυτό βέβαια, προσθέτει ιδιαίτερο βάρος στους ώμους μου, στο οποίο υπόσχομαι να προσπαθήσω ν’ ανταποκριθώ κατά το δυνατόν περισσότερο. Ως «Καταχανάς», υπόσχομαι να γίνω ο χειρότερος εφιάλτης του Συστήματος!

Σας ευχαριστώ θερμά, όλες και όλους για την εμπιστοσύνη σας!

Με εκτίμηση,

Καταχανάς

2 comments

  1. Ευχαριστούμε κι εμείς για τα ωραία σας άρθρα κε Καταχανά, και την σπάνια τολμηρότητα και αφοβία, για να προάγετε την αλήθεια.
    Εύχομαι γι άλλη μια φορά..
    ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ..!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Σε αυτό το ταξίδι, είμαστε συνταξιδιώτες! Ο πληθυντικός μεταξύ συνταξιδιωτών και Ελλήνων, είναι μάλλον περιττός.
      Αν μου επιτρέπεις, θα σε αποκαλώ αδελφό μου, καθώς έτσι σε αισθάνομαι!
      Να ‘σαι καλά αδελφέ μου! Εύχομαι και στο δικό σου ιστολόγιο να είναι καλοτάξιδο και να έχει πάντα επιτυχίες!
      Και πάλι σ’ ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη.
      Καλή Λευτεριά να έχουμε!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε